Často kladené otázky
Ako poznám, že mi hrozí strata dát?
Jednoducho tak, že k nim nemáte prístup. Pokiaľ máte podozrenie alebo si len nie ste istý, zavolajte nám na našu nonstop hotline: +420 777 070 750.
Ako môžem strate dát predísť?
Dôkladne zálohujte dôležité dáta a udržujte počítač aj dátové média v čistom a bezpečnom prostredí. Na prianie vám radi navrhneme najvhodnejší spôsob zálohovania podľa vašich potrieb.
Omylom som zmazal(a) na PC súbor. Ide ho ešte zachrániť?
S najväčšou pravdepodobnosťou áno. Počítač však okamžite prestaňte používať a okamžite nás kontaktujte.
Kedy vás môžem kontaktovať?
Na našu nonstop hotline +420 777 070 750 môžete volať kedykoľvek budete potrebovať. Sme tu pre vás 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Koľko za záchranu dát zaplatím?
Pozrite si náš orientačný cenník. Presnú cenu vám však oznámime až po bezplatnej úvodnej diagnostike.
Ako dlho trvá záchrana dát?
Úvodná diagnostika väčšinou trvá len niekoľko málo hodín. Samotnú obnovu dát obvykle stihneme za dva pracovné dni. V rámci expresnej realizácie však môžete mať svoje dáta späť oveľa skôr.
Je nutné v prípade poškodenia pevného disku posielať celý počítač?
Nie je, stačí nám samotný disk. Pokiaľ chcete nechať obnoviť dáta z pole RAID, pribaľte pre rýchlejšie spracovanie aj radič.
Ako mám médium zabaliť?
Na stránke Doručenie sme pre vás pripravili niekoľko tipov, ako poškodené médium bezpečne zabaliť.
Môžete prísť obnoviť dáta ku mne?
Pre našu prácu často potrebujeme špeciálne technické vybavenie, ktoré máme len v našom laboratóriu. Z tohto dôvodu obnovu dát u klientov nerobíme.
Aká je vaša úspešnosť?
Nebojíme sa povedať, že vo väčšine realizovateľných prípadov je úspešnosť záchrany viac ako 99 %.
Šanca na záchranu však markantne klesá s akýmikoľvek pokusmi o obnovu vlastnými silami, predovšetkým pri otvorení pevného disku.
Pokiaľ by z akéhokoľvek dôvodu nebolo možné vaše dáta obnoviť, záchranu dát nám samozrejme neplatíte.
Dokážete obnoviť dáta aj zo zastaraNých médií?
Áno, dokážeme obnoviť dáta prakticky zo všetkých typov médií.
Môžem si počkať na úvodnú diagnostiku?
Po dohode áno. Upozorňujeme však, že v niektorých prípadoch diagnostika trvá až niekoľko desiatok hodín (komplikovanejší a softwarové závady).
Je pri záchrane dát zachovaná záruka?
Vo väčšine prípadov áno. Viac vám však povieme až po bezplatnej úvodnej diagnostike.
Aká je záruka ochrany zverených dát?
Úplná bezpečnosť zverených dát je u nás na prvom mieste. Viac informácií nájdete na stránke Ochrana zverených dát.
Môžem byť prítomný pri záchrane?
Nie. Chránime tak predovšetkým bezpečie zverených dát.
Na čo obnovené dáta skopírujete?
Zachránené dáta bezplatne skopírujeme na vami dodaný, alebo u nás zakúpený pevný disk, prípadne na iné médium (USB kľúč) U pevných diskov najčastejšie robíme kópiu všetkých dát 1:1. Na prianie môžeme urobiť tzv. súborovú kópiu, vhodnú napríklad, pokiaľ chcete na cieľovom disku ponechať pôvodné dáta.
Akým spôsobom dostanem svoje dáta späť?
Po dokončení obnovy vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na spôsobe predania. Viac informácií nájdete na stránke Predanie obnovených dát.
Opravujete pevné disky?
Neopravujeme, pretože náklady bývajú omnoho vyššie ako cena disku nového.
Predávate náhradné diely?
Nie. Pokiaľ však vlastníte nepotrebný pevný disk, radi ho od vás odkúpime.